Monday 23 May 2011

the best sets of novels i'd ever read....*HLOVATE*

greetings...hello pretty and handsome ! :) *bodek awal2 lagi..kehkeh*

eh tak ! ikhlas ni...



haha..masa tengah tulis entry ni aku terbaca satu entry blog lain ni tentang cara untuk muat turun comodo internet security bla...bla.....bla....maka,tanpa di paksa2 aku gelak dengan begitu terujanya...*dalam hati la tapinya...*

yelaa...comodo tu bukan nama biawak ke? kehkehkeh....takpe lah...ada la tu nilai estetika kat nama incik biawak tu...ok ini selingan je...intro...haha..pasal aku tak sabar2 nak tulis ni takut pasni lupaaaa...

done !

actually td aku dah penat berfikir dengan semangatnye ape la jadah aku nak mengarut skang ni ha...tp dgn semangatnye aku lupa balik dah nak tulis apa...ntah..jiwa kosong ah skang ni ha...siyes...sekarang nk menghiburkan diri dengan baca2 blog je...muka buku kadang2...betul la...takde masalah pun sebenarnanye masalah ah kan...*sigh sigh sigh*


maka,dengan tak membazirkan masa yang dah byk terbazir ni,aku pn mengambil keputusan dengan bersusah payah untuk cerita pasal novel peberet aku...HLOVATE..


we didn't know her/his gender
we didn't know her/his age
we didn't know her/his residence

but then most of all...novel2 dia banyak sedarkan aku...banyak bagi pengajaran and tolong aku untuk jadi lebih matang....siyes ! i bet kebanyakan hlovate readers pn mcm tu jugak....dia tak merapu....dia tak merepek...ayat dia sempoi....penceritaan dia penuh makna...and yang sangat terpaling penting,SEMUA novel dia ada je quotes yg best2...yg boleh di guna pakai...yg blh di buat santapan jiwa....i adore HLOVATE damn much...

dia berkongsi cerita karangannya...bukan cerita diaa yang nak di kongsikan....

and dia sangat NAK orang hormat privasi dia...which means,umur dia,tmpat tggl dia,tempat dia study,gender dia...etc...etc...so,jgn lah tanya dia...eheh...tapi besar kemungkinan dia perempuan...wakaka...ntah lahh....
*org dekat pwtc tu ckp...i meant,tmpat pesta buku ni haaa*


ini tagline dia...ekeke...i'm not a writter,i'm a mere storyteller..


tagline ke ha orang panggil ? aku belasah je...ekeke

tadehal la yg pasti...hlovate memang sangatttttttttttt best 18 ratus kali begande2 daripada novel2 lelain....

here's some feymes quotes dlm hlovate punya buku....

*live hell or live well,you choose
*everything is ok in the end...if it's not ok,then it's not tthe end
*cinta ada di mana-mana...untuk semua...untuk sesiapa yang mencari...:)
  

and ini peberet aku...

*boys are stupid,some men too,throw rocks at them,pots and pans too*



ok la nak cerita panjang pun takde guna..ekeke...pe kata sepatah dua,korang pergi try test baca buku ni...novel2 dia...ok ok ok ???

ok itu je ha...oh lupa ! yes ...i'm a hlovate DIE HARD fan..ngee~~

ok la...sekali lagi broadband saya bertindak macam kura2 di kepulauan galapagos justeru menghalang saya memuatnaik gambo2 novel hlovate himpunan saya ni ha.... =.='      *skema sesaat*



ok pnt dah aku membebel dengan ketidakpuasan hati....ekekeke...

sehingga jumpa lagi..
thank you for reading...^^

p/s : latest novel dia asek sold out saje....xdan nak grab...grrrrr








1 comment:

  1. bagusnya masih ada anak melayu yang suka membaca,,hihi..

    ReplyDelete

bad words are not allowed people....please keep this site clean.. :)thank you